donderdag 3 maart 2016

Een woord met je delen...


Goede morgen

Op mijn hart ❤️‍

De afgelopen twee dagen sloot mijn stille tijd stukjes heel mooi 
aan bij woorden die mij van de week erg aanspraken:

 U MOET ANDERS WORDEN
DOOR EEN NIEUWE MANIER VAN DENKEN.
 DAN KAN U ONTDEKKEN WAT GOD WIL.
 EN WAT HIJ WIL, IS GOED, AANGENAAM EN VOLMAAKT.

Maak je geen zorgen.
 De verleiding om bezorgd te zijn ligt altijd op de loer. 
De beste verdediging is onophoudelijk bidden en Mij danken onder alle omstandigheden:
“Wees altijd verheugd, bid onophoudelijk, dank god onder alle omstandigheden want dat is wat Hij van u die één bent met Christus verlangt”. 

Als je je van Mijn nabijheid bewust bent, vullen je gedachten zich met licht en vrede, dan is er geen ruimte voor angst. Dit besef tilt je boven je omstandigheden uit, zodat je problemen vanuit Mijn perspectief kunt zien. 


Leef dicht bij Mij
 Samen houden we de zorgen op afstand. 
Sluit vrede met de problemen in je leven, veel dingen lijken willekeurig en verkeerd, maar onthoud dat Ik regeer over alles. Ik kan alles laten bijdragen aan het goede. 

Elk probleem kan jou iets leren en je beetje bij beetje veranderen in het doel dat Ik voor jou voor ogen heb. De problemen kunnen hindernissen worden waar over je struikelt, als je met wantrouwen reageert.

 De keuze is aan jou, vertrouwen of wantrouwen. 
De beste manier om vrede te sluiten met je problemen is door Mij ervoor te danken. 
Deze handeling opent je hart voor de mogelijkheid dat er goede dingen uit moeilijkheden kunnen voortkomen. 

Soms zal Ik je problemen niet wegnemen
 maar Mijn wijsheid is altijd meer dan voldoende om uit elk probleem iets goeds te laten voortkomen.
“En wij weten dat voor wie God liefhebben, voor wie volgens Zijn voornemen geroepen zijn; alles bijdraagt aan het goede”.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Hi, leuk dat je hier bent, ik ben niet altijd ONLINE, maar
zodra ik kan reageer ik terug naar je email

Volg je mij? zal ik zeker terug volgen
zo werkt dat bij mij.

Nog een fijne lees plezier!